Vraag hier het gratis whitepaper boordevol praktische tips aan!

Presentaties verkoop | acquisitie | klantgerichtheid

Managementboekevent maart2015Met een enthousiaste en inspirerende spreker een bijeenkomst extra inhoud geven? Ik ben als spreker inzetbaar op netwerkbijeenkomsten, congressen, klantendagen, beurzen, personeelsbijeenkomsten, seminars en tal van andere gelegenheden. Het hoofdthema: onweerstaanbaar zakendoen om klanten te vinden, hebben en houden.

 

Het profiel van Daniëlle sprak ons heel erg aan. Bovendien had ze meteen door wat de bedoeling was, we hadden er volop vertrouwen in dat ze onze teams goed zou inspireren. Ze weet snel de aandacht van mensen te pakken, maakt makkelijk contact en heeft een plezierige en warme manier van presenteren. Een geslaagde avond!
Ruud van Hecke, rayondirecteur Rabobank Regio Schiphol

 

Waarover wil jij geïnspireerd worden?

 

Onderscheidend verkopen
Klanten vinden, hebben en houden met échte aandacht

Vergeet Business-to-Business en Business-to-Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen: Human-to-Human is de oplossing!

Klanten verwachten steeds meer van leveranciers. Onderscheidende kracht is essentieel. Die is meestal niet te vinden in de eigenschappen van een product of dienst. Klanttevredenheidsonderzoeken laten steeds weer hetzelfde zien: een tekort aan aandacht is een van de belangrijkste redenen om van leverancier te wisselen. Alle reden dus om dat te veranderen! De beste toegevoegde waarde zit in de menselijke factor. Verkooppraatjes maken plaats voor échte aandacht en interesse. En dat is meteen de essentie van onderscheidend verkopen. Jij maakt het verschil. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten. Daniëlle laat zien hoe je op een onverwachte manier, op onverwachte momenten en met een onverwachte boodschap jij je in elke fase van het verkoopproces kunt onderscheiden.

 

Met opvallende film- en geluidsfragmenten, aansprekende voorbeelden, overtuigend beeldmateriaal, veel interactie en humor krijg je op inspirerende en motiverende wijze praktische tips aangereikt. Juist dan ben je in staat om jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te maken. Het thema van de presentatie stem ik af op jouw behoefte, laat je bijvoorbeeld inspireren over:

  • Acquisitie: vier ideale manieren om nieuwe klanten te werven
  • Verkoopgesprekken: slimme vaardigheden om klanten te helpen kopen
  • Klantgerichtheid: emotionele klantbeleving met echte aandacht

 

Elementen uit mijn boeken ‘Verleid de klant‘ en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ geven extra kleur aan de presentatie. Wil je liever een powerworkshop van 3 uur? Ook dat kan over bovenstaande thema’s, ik vertel je er graag meer over.

 

Daniëlle is een spontane gezellige dame die een presentatie over onweerstaanbaar zakendoen op de goede wijze weet over te brengen. Haar performance tijdens de presentatie was professioneel en uitdagend. De aanwezigen hebben gelachen en daadwerkelijk iets geleerd. Ook in de aanloop naar deze bijeenkomst die wij voor onze relaties hebben georganiseerd is de samenwerking met Daniëlle erg prettig verlopen. Dat liep als een trein.
Maarten van Nielen, directeur Rassers Advocaten

 

Contact opnemen

 

 

Daniëlle presenteert met zichtbare passie en enthousiasme. Naast presentatie van haar zienswijze en aanpak slaagt ze er in om concreet te worden richting een individuele ondernemer. Onder meer door in te gaan op zijn casus: waarom werkt het óók bij jou. Wat mij naast haar verhaal aanspreekt is dat ze ook moeite doet om met nieuwe zaken de aandacht te trekken. Daniëlle geeft zeker food for thought!
Frank van Kuijck, partner Deloitte

 

Tip! Je kunt ook boeken via Speakers Academy, Het Sprekersburo en ZijSpreekt.

Referenties

De trainingen laten daadwerkelijk verandering zien binnen onze teams, verkoopgesprekken zijn gestructureerd en concreet.

Peter van Aken,
Sales Manager Energetica Natura

Ze weet tijdens presentaties snel de aandacht van mensen te pakken, maakt makkelijk contact en inspireert!

Ruud van Hecke,
Rayondirecteur Rabobank Regio Schiphol

Lees hier wat andere klanten zeggen ....