Vraag hier het gratis whitepaper boordevol praktische tips aan!

door Daniëlle de Jonge in Klanten vinden

Al een aantal jaar geef ik presentaties over onweerstaanbaar zakendoen en sinds het verschijnen van mijn boek "Verleid de klant" staan er maandelijks een paar op het programma. Van grote events voor onder meer Managementboek.nl tot bijeenkomsten van netwerkclubs of relatiedagen van klanten. En ik vind het geweldig leuk om te doen! Los daarvan be

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen

Wie wel eens een workshop, training of coachsessie over verkopen heeft gevolgd weet dat één specifiek onderwerp altijd goed belicht wordt. Vragen stellen. Ook ik haal het altijd weer naar voren, want het blijkt keihard nodig. Tuurlijk, vragen stellen op zich gaat veel mensen goed af. En toch: in acquisitie- en verkoopgesprekken zijn de vragen som

door Daniëlle de Jonge in Klanten vinden

Een nieuwe dienst of product ontwikkelen is leuk! Je wordt opnieuw creatief met je expertise, zoekt aansluiting bij de behoefte van jouw doelgroep en maakt er wat moois van. Of het nu een E-book, workshop, dienstenpakket of iets anders is: je weet dat er vraag naar leeft. Zaak dus dat het een groot succes wordt en je de vruchten kunt plukken van al

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen, Klanten vinden en houden

Nieuwsgierig zijn, altijd blijven leren en ontwikkelingen op je vakgebied met interesse volgen. Als je het mij vraagt een uitstekende manier om jezelf scherp te houden. Geef je je salestalent daarbij ook nog extra aandacht, dan blijf je meteen aantrekkelijk voor klanten. Want wie wil er nou niet zakendoen met iemand die vakkundig gezien goed voor z

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen

Een aantal jaren geleden heb ik - geïnspireerd door salescollega Rikkert Walbeek - de eerste stappen in het bloggen gezet en al snel was ik verslaafd. Hoe leuk is het om kennis en tips te delen, waardoor anderen ook succesvol kunnen zijn?! En als mooie bijkomstigheid steeg het aantal bezoekers van mijn website naar enkele duizenden per maand en kw

door Daniëlle de Jonge in Klanten vinden

Deze zomer las ik het boek Verkocht! Van Daniël Pink. Nou heeft deze auteur al eerder laten zien dat hij geweldige boeken schrijft, dit nieuwe exemplaar kan direct in de rij "must haves" voor iedere ondernemer of salesprofessional die zichzelf serieus neemt. Pink laat op enthousiasmerende wijze zien hoe verkopen in de huidige tijd vorm heeft gekre

door Daniëlle de Jonge in Klanten houden, Klanten vinden

Veel commerciële professionals en ondernemers richten zich met een groot deel van hun activiteiten op het binnenhalen van nieuwe klanten. Niks mis mee. Het nadeel kan zijn dat je er veel tijd, energie en geld insteekt. Terwijl je de omzet bij bestaande klanten vaak veel makkelijker laat groeien. Zij kennen je immers al, vertrouwen op je en willen

door Daniëlle de Jonge in Klanten vinden

We komen het allemaal wel eens tegen: meerdere gesprekspartners als je een verkoopgesprek hebt of offerte wilt bespreken. Stuk voor stuk mensen die je aandacht wilt geven en wilt overtuigen om me jou zaken te doen. Maakt dit het gesprek lastiger? Nee, dat hoeft niet het geval te zijn. Zeker niet als je het volgende in de gaten houdt:  

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen

Je bruist van de mooie plannen om nieuwe klanten te werven. Of juist om meer opdrachten te krijgen van bestaande klanten. Je stapt vol energie in de acties die je bedacht hebt. Al dan niet met knap opgesteld verkoopplan: jij bent er klaar voor om een groot succes te maken van jouw commerciële doelen. En dan is daar ineens de waan van de dag, de dr

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen

Binnen elk bedrijf en ieder verkoopteam staan ze met regelmaat op de planning: verkoopvergaderingen. Om te voorkomen dat je gaat "vergaderen om het vergaderen" is het slim om vooraf duidelijke doelen te stellen. Des te meer tijd blijft er over voor het helpen van klanten. Een aantal treffende tips voor de inhoud van de vergadering. En als bonustip

door Daniëlle de Jonge in Klanten houden, Klanten vinden

Op netwerkbijeenkomsten, bij cursussen of waar dan ook "in het wild" kom je ze tegen: leuke en interessante mensen met wie je contact maakt. Je hebt een gesprek, de klik is er en je wisselt visitekaartjes uit. En precies op dat moment begint de kern van doelgerichte opvolging. Want in al die waardevolle contacten is een verdere selectie te maken. W

door Daniëlle de Jonge in Klanten vinden

Dagelijks ontvangen bedrijven vele mailings per post. Nog steeds een effectieve manier om naamsbekendheid te vergroten, naast alle online mogelijkheden. Sommige mailings verdwijnen direct in de prullenbak, anderen krijgen wel aandacht. Hoe zorg je er voor dat jij bij de tweede categorie behoort? Door op te vallen natuurlijk. En dat kan heel eenvoud

Referenties

De trainingen laten daadwerkelijk verandering zien binnen onze teams, verkoopgesprekken zijn gestructureerd en concreet.

Peter van Aken,
Sales Manager Energetica Natura

Ze weet tijdens presentaties snel de aandacht van mensen te pakken, maakt makkelijk contact en inspireert!

Ruud van Hecke,
Rayondirecteur Rabobank Regio Schiphol

Lees hier wat andere klanten zeggen ....