Vraag hier het gratis whitepaper boordevol praktische tips aan!

door Daniëlle de Jonge in Anekdotes, Essentieel voor succesvol verkopen

Janneke Stielstra interviewt topondernemers voor haar populaire podcastserie Power Talks. In deze podcast vertel ik je over mijn ondernemersleven, valkuilen, successen en natuurlijk ook meer over mezelf.      

door Daniëlle de Jonge in Anekdotes

Daar lig ik dan ineens: keihard onderuit gegaan op een gladde vloer. Met piepende bandjes word ik naar een huisarts gebracht, die binnen een halve minuut aan de lijn hangt met de spoedeisende hulp om te melden dat er een gevalletje moet-meteen-door-naar-de-röntgenafdeling-want-het-is-niet-goed aan komt. In plaats van de vrijdagmiddagborrel stuur i

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen

Al bij de inleiding van het boek is het meteen raak: steeds meer bedrijven hebben klantgerichte ambities, dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat het daar bij blijft of dat de uitvoering vaak te wensen over laat. Jos Burgers kiest er daarom in zijn nieuwste boek ‘Één fan per dag’ voor om niet alleen volop inspiratie te geven over k

door Daniëlle de Jonge in Anekdotes

Op een ondernemersavond van de ABNAMRO en Gemeente Tholen gaf ik een presentatie over 'Human2Human: onderscheidend zakendoen'. De regionale krant schreef er een leuk artikel over:   http://internetbode.nl/tholen/danielle-jonge-inspireert-ondernemersland-tholen-300725      

door Daniëlle de Jonge in Klanten vinden

Recent gaf ik een presentatie over Human2Human-verkopen op het Referral Selling Event in de Utrechtse Jaarbeurs. Ondernemers, salesprofessionals en managers lieten zich tijdens diverse presentaties en break-out-sessie inspireren over het thema: meer aanbevelingen krijgen van bestaande klanten en andere zakenrelaties. Het is immers een van de mees

door Daniëlle de Jonge in MediaMoment

Heeft Unilever een slimme verkoopactie opgezet, of toch niet? RTLZ vroeg mij als verkoopdeskundige om mijn mening in dit artikel .  

door Daniëlle de Jonge in MediaMoment

Het Parool publiceerde een artikel over het vermenselijken van bedrijven. Ofwel: er zijn steeds meer bedrijven die een persoonsnaam gebruiken in communicatie (denk: Anne van Zalando en Billie van Bol). Zij interviewden mij vanuit mijn Human2Human-expertise. Lees het hele artikel door op onderstaande afbeelding te klikken:

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen, Klanten hebben, Klanten houden, Klanten vinden

Om onderscheidend te zijn in verkopen overtref je de verwachting van de klant op tal van vlakken. Je geeft buitengewone aandacht en maakt het zakendoen tot een persoonlijk en positief geheel. Dat is de klantbeleving van nu. In mijn boek ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ introduceer in het Human2Human-klantbelevingsmodel. Niet voor niks in d

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen, Klanten hebben, Klanten houden, Klanten vinden

Voor de podcastserie 'Over klanten gesproken' werd ik geïnterviewd door Sydney Brouwer. Veel luisterplezier! Meer info over de serie en overige info lees je hier.

door Daniëlle de Jonge in Klanten vinden en houden

door Daniëlle de Jonge in Onweerstaanbare uitstraling

Voor ondernemers en salesprofessionals is deze periode van het jaar soms een flinke uitdaging. Je wilt cadeaus kopen voor je klanten (tenzij je onderscheidend wilt zijn en voortaan een Paas- of zomercadeau geeft, wel zo origineel), je familie, vrienden en andere naasten. Je stuurt (digitale) kerstkaarten, geeft royaal aan goede doelen en vergeet bi

door Daniëlle de Jonge in Essentieel voor succesvol verkopen

De verkooptraining zit er weer op. Kennis en vaardigheden zijn aangeleerd en  aangescherpt en actieplannen liggen klaar. Daar ga je met het team de vruchten van plukken.... alleen blijkt de praktijk vaak anders uit te pakken. Door de waan van de alledag komen de verfrissende ideeën amper van de grond. Zonde! Hoe haal je wel meer rendement uit de

Referenties

De trainingen laten daadwerkelijk verandering zien binnen onze teams, verkoopgesprekken zijn gestructureerd en concreet.

Peter van Aken,
Sales Manager Energetica Natura

Ze weet tijdens presentaties snel de aandacht van mensen te pakken, maakt makkelijk contact en inspireert!

Ruud van Hecke,
Rayondirecteur Rabobank Regio Schiphol

Lees hier wat andere klanten zeggen ....